גנץ: ההישגים שלנו בכלל הגזרות הולכים ועולים

    קובי פינקלר No Comments on גנץ: ההישגים שלנו בכלל הגזרות הולכים ועולים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ העביר היום תריך לכתבים צבאיים במלאת 13 יום למבצע צוק איתן.

    "אנו נמצאים ביום ה-13 למבצע. אני מתרשם שהמערכה מתנהלת ומנוהלת היטב. ממשיכים להעצים פעולות ולהגיע לעוד ועוד הישגים. מחבלים נהרגים, תשתיות נהרסות. עושים עבודה נהדרת. יש תיאום עם השב״כ.

    פד״ם בפיקודו של סמי תורג׳מן ומפקדי האוגדות עושים עבודה נהדרת. כל מה שאני רואה בשטח זה פעילות מתמשכת ומתעצמת. אני מאוד מרוצה ממה שאני רואה. תיאום בין הפעילות המדינית למבצעית. שיח מתמשך ממבצע שובו אחים ועד צוק איתן. נמשיך לפעול ככל שנוכל עד שנשיג את היעדים. היום היו נפגעים יותר מבימים קודמים. קרבות באזורים קשים ומורכבים. נחושים לעמוד במשימות. שמח שהכוחות ידעו להתמודד עם כל קושי. ימשיכו לפעול ככל שיידרש. מבצע בצורה טובה וראויה. נפגעים עוד אנשים ועוד תשתיות.

    נמשיך למקסם את ההישגים שבאופן שוב מרגיש את ההרתעה ונשלול יכולות. מערכות הגנ״א עובדות היטב. ממשיכים להדגיש לתושבי ישראל שמה שהתחלנו צריך להמשך. צריך אורך רוח ועמידה איתנה. הכוונה מדינית עשייה צבאית ומוכנות העורף יביאו לתוצאות. גאה במה שאני רואה. נחושים להמשיך להביא שקט ובטחון למדינת ישראל.

    יום בלי הישגים וגדול באבדות. לא ישנה את הפעולה? והאם מכון להמשיך ככל שמעמיקים?
    ההישגים שלנו בכלל הגזרות הולכים ועולים. מתקרבים ומעצימים בכל נקודת זמן. מבינים שבמלחמה יש נפגעים. התפקיד שלנו הוא לבצע משימות וזה מה שאנחנו עושים. תושבי סג׳עאיה נופלים קורבן לטרור של החמאס. הטלנו כרוזים, הודענו הודעות אך אין לנו שום כוונה לוותר על המשימות שלנו. כולם יודעים את זה. כואב לנו לראות אנשים בלתי מעורבים פגועים. כל מקום שנבנה בו תשתית טרור נגיע אליו.

    משנים מדיניות ע״פ הנפגעים?
    לא מודדים ע״פ נפגעים. הנפגעים האזרחים מהצד השני אני כואב את כאבם אבל אנחנו לא נפסיק. אני לא מכיר צבאות אחרים שמתאמצים כמונו. יש לנו חובה מוסרית למנוע פגיעה ולכן אנחנו נחושים להמשיך להזהיר את האוכלוסייה. פתחנו בית חולים שדה לעזור. אין מדינות שתוך כדי לחימה מגישות עזרה הומניטרית.

    הישג הכי משמעותי בתמרון?
    צה״ל עבר יום לחימה. יש ימים קשים יותר ויש פחות. לא נרתע מזה. כל הישג הולך ומועצם. בעודנו נלחמים כאן היום, התחילו כבר גיוסים. הדור הבא ילמד מה הוא עושה ולמה.

    ראוי לעמוד על ההישגים שלנו. נמשיך בכלל המאמצים הן בהגנה והן בהתקפה ככל שידרש. נלמד מהמערכה הזו כמו מהקודמות. האויב נערך ולומד גם הוא. החמאס ניצל את העובדה שהמערכת נתנה לו יכולת לנשום. במקום לבנות בתי חולים, בתים ובתי ספר הוא בנה יכולות התקפיות של מנהרות ומחסני אמל״ח".



    0 תגובות